بعضي از رفتارهاي اجرائي رئيس جمهور در قالب شعارهاي سياسي ايشان نميگنجد !

يا شايد در اين لحظه از زمان كه كوچكترين سخن و رفتار ايشان زير ذره بين مخالفين و حتي همراهان ايشان است مسئله اي نباشد كه بشود به راحتي از كنار آن گذشت!

اينكه شعار نخبه گرائي بدهيم و هنوز كابينه نبسته ايم معاونين را معرفي كنيم آن هم از بين اطرافياني كه شايد اگر صبر كنيم بهتر از ايشان پيدا شود امري است خارج از دايره عهدي كه ايشان با مردم بسته اند ، شايد اگر وقت ديگري بود از اين رفتار برداشتي اين چنين نميشد !

رئيس جمهور منتخب ما كه حضور مجددش بر اين مسند آرزوي بسياري از خانواده هاي شهدا و مردم انقلابي بود و به مدد دعاي خير همانها و حضور بي نظير ايشان تحقق يافت ، حتما خوب ميدانند كه تعلل در اجراي اشارات رهبر فرزانه نه درست است و نه از طرف مردم حزب الله پذيرفتني !

ما اميد داشتيم آقاي رئيس جمهور و شخص رحيم مشائي بدون تعلل بر اين اشارت همه هستي خويش بر طبق اطاعت ميگذاشتند نه با اين همه تعلل !

ياد آوري اين نكته ضروري است كه جناب آقاي رحيم مشائي براي سومين بار واكنش رهبر فرزانه انقلاب را به رفتارها و گفتارها و اكنون حضور خود بر انگيخته اند !!

برادر بزرگوار جناب آقاي احمدي نژاد ! ‌ خيلي ها دلهايشان به اين رفتار شما بيقرار شد خوب است شما آنها را به رفتاري در خور انديشه هاي ولائي خود قرار بخشيد كه شيعه يعني سلم لمن سالمكم .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا